Disfruta llegint

Segur que sempre trobaràs un bon llibre per compartir, anima't i suggereix un títol

sábado, 21 de mayo de 2011

Si tu em dius vine ho deixo tot... però digue'm vine

És la novel·la de l'Albert Espinosa amb nom de bolero. És un dels llibres més venuts de l'últim Sant Jordi. M'esperava una altra novel·la policíaca, amb intriga, assassinats..., però realment és ben diferent. El protagonista, en Dani, es troba en una situació que el porta a reflexionar sobre la vida i les coses que realment importen. No és una guia d’auto ajuda. Aquest llibre parla de com aturar el món, canviar-lo i tornar-lo a posar en moviment, com trobar persones especials durant tota la vida. Probablement que el torni a llegir ja que tinc la sensació de que m'he perdut "quelcom" o que no l'he acabat d'entendre..

5 comentarios:

  1. Ei!

    Així doncs, val la pena llegir-se'l o és un "llibre més" per omplir la prestatgería?

    Salut i pessetes!

    ResponderEliminar
  2. Val la pena llegir-la ja que es diferent, segur que hi trobes quelcom nou

    ResponderEliminar
  3. Li vaig comprar per la meva filla de 16 anys aquest darrer San Jordi. El pensava llegir jo darrera d'ella i ara no sé que fer? Val la pena? o és tot un seguit de " Polseres vermelles", i tota la mediatització que comporta la T.V?
    Gràcies,
    Natàlia

    ResponderEliminar
  4. Val la pena llegir-lo ja que és diferent. També penso que Polseres Vermelles l'ha ajudat a que aquesta novel.la sigui la més venuda per Sant Jordi (mediatització tal com bé dius)pfp

    ResponderEliminar
  5. Es un llibre que t'enganxa i a més et fa reflexionar. Va bé llegir-ne algun d'aquest de tant en tant.

    Fins aviat
    Pilar

    ResponderEliminar